top of page

Asiakkaat kokevat olonsa meillä turvalliseksi

Päivitetty: 23. tammik.

Säätiön kaikissa palvelukeskuksissa toteutettiin vuonna 2023 viittomakielinen asiakaspalautekysely. Vastaajina olivat palvelukeskusten asukkaat sekä kotiin tuotettavien palvelujen asiakkaat. Vastaamisen tukena käytettiin kyselystä tehtyä viittomakielistä videota sekä visuaalisia vastauskortteja.

 

Palvelukeskusten asiakkaat kokevat, että he tulevat meillä ymmärretyiksi ja että heillä on turvallinen olo. Kotiin tuotettavien palvelujen asiakkaat arvioivat saamansa palvelut erinomaisiksi. Palautteet kertovat siitä, että olemme onnistuneet erinomaisesti tavoitteessamme toteuttaa asiakkaille heidän tarpeidensa mukaisia palveluja.

 

Asiakkailta on tärkeää saada palautetta myös siitä, mitä voisimme tehdä paremmin. Palvelukeskusten asiakkaat toivoivat arkeensa enemmän mielenkiintoista tekemistä, harrastuksia ja vuorovaikutusta toisten kanssa. Jatkamme ja kehitämme jo aloitettua etäjumppaa palvelukeskuksissa. Nostamme elämäniloa ja hyvinvointia tuottavat vapaa-ajan toiminnat seurattaviksi tavoitteiksi kaikkien palvelukeskustemme toimintasuunnitelmissa..






19 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
bottom of page