top of page

Merkityksellistä asiakastyötä Kuurojen Palvelusäätiössä

Päivitetty: 29. tammik.

Säätiön vuosittaisen henkilöstökyselyn tuloksista ilmenee, että henkilöstön mielestä palvelukeskuksissa osataan puhaltaa yhteen hiileen ja tiimityö toimii. Valtaosa kyselyn vastaajista kertoo, että saa työkavereilta tukea silloin kun tarvitsee.

 

Meillä koetaan, että omassa työssä on onnistuttu hyvin viimeisen kuukauden aikana. Suurena työn voimavarana nähdään se, että säätiössä pääsee tekemään asiakkaalle merkityksellistä työtä innostavassa porukassa. Palvelukeskuksissa tehtävän työn haasteina työntekijät pitävät työn kognitiivista kuormittavuutta ja työstä palautumista.




21 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki

Commenti


bottom of page