top of page

Minua ymmärretään ja toiveitani huomioidaan

Kuurojen Palvelusäätiössä asiakkaat antavat palautetta palveluista vuosittain toteutettavalla viittomakielisellä kyselyllä. Vuonna 2024 asiakkaiden arviot palveluista ovat erinomaiset. Asiakkaamme kokevat, että he tulevat meillä ymmärretyiksi käyttämällään kommunikointikeinolla ja että heidän toiveitaan otetaan palveluissa huomioon.

Palveluidemme tavoitteena on rakentaa turvallista arkea ja kohdata jokainen asiakas yksilönä. Näissä tavoitteissa olemme asiakaspalautteen mukaan onnistuneet hienosti. Palvelukeskusten asiakkaat kokevat, että heillä on turvallinen olo (keskiarvo 4,4/5). Kotiin tuotettavien palveluiden asiakkaat kertovat saavansa tarvitsemansa tuen ja avun, ja he ovat palveluun erittäin tyytyväisiä (4,3/5).

 



 

 



9 katselukertaa0 kommenttia

Comments


bottom of page